Felicia, sduddsa, shopping och träning?!

Hej!

Igår kom jag hem från min farmor och farfar, sorry för sämst uppdatering men jag har gjort så mycket hos min farmor och farfar!! Mina kusiner var där, så jag var med de nästan hela tiden!!

Idag gick jag först upp (oväntat va?). Sen stack jag till Felicia!!! Vi studdsade sduddsmatta ett tag. Sen åkte vi till Skärholmen och hanlade lite grejer. :) Vi hanlade en ansikttsmask, som vi lade på när vi kom hem! Mycket skönt, nu är man len!! (Jag har tyvär inga bilder på oss, men jag kan säga att vi var grymt snygga!! :P Sen så sdudsade vi änu mer sdudsmatta!!! Efter det kom vi på att vi skulle skaffa magrutor (hur nu det ska gå?...) så vi började göra siups, plankan och rygglyft och några fler övningar som jag inte riktigt vet vad de heter.




Först två bilder på dagens outfit.
Tröja: GinaTricot 99kr
Kjol: Indiska 99kr (tror jag?!)
Kofta: GinaTricor (Vet ej vad den kostade)
Tights: ???


Ett hårband och några hårspännen från Glitter som jag köppte idag!!


Ett par byxor från GinaTricot som jag också köpte idag!


En tröja från GinaTricot som jag köppte!

Sen köppte jag också en ansiktsmask, men den har jag redan använt!! Kanske lägger upp en bild på mig med anskiktsmasken om jag kan få tag på en bild!! ^^

Sen efter allt detta så gick jag hem och åt Indiska köttbullar med ris. En jättegod maträtt tycker jag! Sen till efterrätt fick jag mango och fysalis, mums ^_^

Imorgon är det skola igen... jag hade gärna varit ledig några veckor till!!! Men det är inte så jättelångt till sommarlovet, så jag får väl vänta lite till! Det ska bli kul att träffa kompisarna:), men inte så kul att börja plugga igen. :(

//Tintin

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahaha ;) Vi kommer aldrig lyckas xD <3333

2011-04-27 @ 15:33:46
URL: http://feliciasellebjerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0