Home!

Halloj!!

För några timmar sen så kom jag hem efter att först varit hos morfar i stugan och sedan varit på bandyläger i Edsbyn!

Lägret i Edsbyn var sjukt kul, vi tränade typ 24/7, åt mat och sov...hahah nä men nästan, fast vi hade kvällsaktiviteter också! Sen så spelade jag och mina kompisar kort och skrattade sjukt mycket! Hahah fett kul :D

På vägen hem så hände det en sak med vår bil (är för kompliserat för att förklara), så vi stod still, vi ringde en kompis som kom med vatten som vi behövde, sen kunde vi köra en lite bilt och sen var vi tvungda att stanna igen osv., fast som tur var så hade vi inte så lång bit kvar när vi stanade först.

När jag kom hem packade jag upp och åt, sen skulle jag träffat Felicia men mamma hade inte kommit hem, så vi ska väl antagligen hitta på något imorn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0