Besök

Hejsan!

Vid tolv tiden stack jag till skärholmen och köpte juklappar. Jag han inte köpa allt eftersom att jag var tvungen att åka hem och byta om inför matchen, som jag spelade idag. Matchen var kul och vi VAN!!! Men i första halvleken så regnande det fett mycket och i andra så snöade det fett mycket... så man blev rätt blöt. Men det gick bra i alla fal.
Nu har vi fått besök. Min morbror och mammas kusin, morfar och min moster skulle också komma men de är sjuka. Jag ska strax äta middag, eftersom att vi har besök så kommer jag inte att blogga så mycket under kvällen. Men jag ska försöka få in två till.



Kommentarer
Postat av: Felicia

Hoppas du får flera besökare nu länkade dig på bloggen. Uppdatera bättre sötis. <3

2011-12-18 @ 15:49:54
URL: http://feliciasellebjerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0