Lilljeholmen

Hejsan!

Jag kom precis hem från en snabb julklappsrunda, köpte även lite till mig (bilder kommer). Nu har jag köpt alla! Innan det så var jag i skolan, jag och min kompis var fett trötta så vi orkade inte riktigt arbeta, vi satt mest och pratatde, gjorde lite roliga saker och skrattade. Jag skulle egentligen gått på orkestern nu, men jag kom på att jag hinner inte det idag, eftersom att jag har bandyträning.
Nu kom jag på att jag glömt köpa mat... vi ska ha knytis i skolan imorgon och alla ska ta med sig något att äta, föesten så börjae vi 9 imorgon, nice! ;) Men jag får väl säga till pappa att vi måste stanna någonstans efter träningen, så att jag kan handla det jag ska ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0