Skype with Felicia!!

Hejsan hoppsan!

Idag var det som vanligt skolan, blev klar med engelskan, käns skönt! Efter skolan så läste jag lite i min bok, på engelska. Jag måste läsa den till på torsdag, så jag får nog läsa lite ikväll.
Efter skolan så messade jag Felicia, och sedan så drog jag till henne. Vi kollade på hennes lillasyrras lucia firande, awesome! Sedan drog vi hem till henne. Efter det så var vi tvungna att dra hem till mig igen eftersom att jag skulle passa min lillasysster, vi bakade kaka. Det var gott, sedan drog vi hem till Felicia igen, hon sminkade mig, tjusigt värre!!!
Just nu så skyper jag med Felicia, nice asså!!!

Bild ur arkivet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0