Hos farmor och farfar!<3

Hello!!!

Igår kom jag hem till min farmor och farfar efter ca 2 veckor på mitt landställe. Här ska jag stanna i 1- 1,5 vecka! Mina kusiner är också här, så vi ska väl hitta på något kul snart!!<333

Tyvär kommer jag inte att kunna lägga upp några bilder eftersom att denna dator som jag bloggar på inte är min...men jag kommer i alla fall att blogga!

Dagens planer har jag inte riktigt fått veta. Det kanske bilr någon utfycket eller så bild det kvar här hos farmor och frafar och typ spela lite fotbooooooll!!!! Så himla kul att spela fortboll med kusinerna, fast... jag är väl inte direk den bästa...

Lite senare idag hade jag tänkt att springa några km!


HAHA hittade en bild som fanns på datan!!

//Tintin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0