Hallå!

Hello!!!

Dagens planer ser ut såhär:
1. Åka och köpa skridskor, haha kanske låter konstigt att åka och köpa skridskor mitt i vintern. Men jag ska på ett bandy läger om ett par veckor, och mina gammla skridskor är för små. ^^
2. BADA!!!!! Haha, jag ska åka och bada med Felicia idag, ska bli så grymt kul!!
3. Sova över hos Felicia!

Ja, det var väl det jag skulle göra idag. Imorgon så åker jag till min sommarstuga, med Felicia!! Ska bli så grymt kul!!
Så detta bild det sissta inlägget för idag, om jag inte hinner slänga in något ikväll! Sen kommer jag inte att kunna blogga på ca 2 veckor... :(




Dagens:
Svarta shorts och en magtröja

See Yaa
//Tintin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0