My day!<3

Hejsan!!!

Idag har jag varit med bästaste tjejen asså Felica, ofc!!! :D
Vi har haft det jätte kul!
Vi har drukit tre olika sorters te, asså inte olika smaker. Utan vanligt varmt te, och se något "saftte", och ett till som jag inte kommer ihåg vad det hette... men men det var i alla fall gått!!! :D
Sen åt vi lite lunch!
Efter det så var vi fotomodeller. Vi smikade oss med lite anorlunda smikningar, mycket färger. Sen satte vi på oss olika kläder och tog jättemånga bilder!!! :D Så grymt kul asså!!! Har tyvär inga bilder eftersom att de togs med Felicias kamera.

Om ett tag hade jag tänkt att gå och lägga mig, så detta bilr dagen sista.




//Tintin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0