Hajk och skola!!

Hej!!

I helgen var jag på hajk med scouterna. Det var mycket kul. Vi eldade, kastade livlina, startade egna företag (heheh). Det fanns ingen elektirsitet där vi bodde, så man fick elda i kåtorna(som vi sov i). Men andra natten så eldade de inte i den kåtan som jag sov i så jag frös jättemycket...:(. Det var jätte skönt att komma hem igen och få sova i sin egna säng!!! :P

Idag har jag vart i skolan. Jag var jättetrött så det gick inte så bra för mig, jag var så trött efter hajken! :P
Nu ska jag nog plugga lite och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra!


Idag var det luvan på!!! Jag hade den tills en lärare sa till mig, varför får man inte ha mössa eller luva på sig i skolan???

//Tintin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0