Hoooott.....:P

Hej!!!

Idag var det springa på morgonen och skola som vanligt.
Det var mycket varmt idag. Jag tyckte det var jättesjönt. Men det var lite väl varmt. Men det kanske berodde på
att jag hade lite varma kläder ;)

Nu har jag precis ätit middag. Biff med potatis. Innan det var jag på orkester, men jag råkade missa klarinett lektionen :o inte bra.
Jag satt och pluggade och var inne på datorn och när jag skulle kolla på klockan så uptäckte jag att det var 2 minuter kvar på lektionen. Så det var ingen idé att gå dit... men jag var iaf med på orkestern. LOL :P


Dagens (sorry för sämsta bilden...)
Vita leggins
Svarta shorts
Rosa linne
Svart/Vit randig tröja

Kram
//Tintin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0