Rubrik???

Hello!!

Sitter och planerar lite inför Scouternas dag. För på lördag är det Scouternas dag. Scouternas dag är en dag där man tävlar i t ex eldning och livlina, man gör olika aktiviteter och andra skojiga saker!:)
Så nu planerar jag vad jag ska ha med mig och andra saker som kan vara bra att ha.

Senare idag så ska jag gå på scouter! Så det blir mycket scouter nu!:)

Idag har jag vart i skolan, vi hade blid och NO. På bilden ritar vi serier om det gamla Egypten. Jag tycker att det är kul att rita serier, men det hade varit roligare om vi själva fick välja vad serien skulle innehålla.


Tyvär så blir det inga bilder idag, eftersom att min kamera inte fungerar så bra. :(

//Tintin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0