Resten av ditt liv

Hej och sorry för sämst update!

Idag gick jag upp klockan halv sju istället för halv åtta som jag skulle, eftersom att pappa hade ställt fel alarm... va lite sur på honom, men i alla fall så bytte jag om osv. Sedan åkte vi till stationen och hämtade upp min kusin, och efter det så for vi till ishallen och åkte skridskor, det gick inte så bra för mig eftersom att mina skridsor inte är dom bästa för mig. Så jag måste ta och fixa till det.

Sedan gick dagen vi umgicks typ, spelade mm.
Sedan kom min andra kussin på midda, så nu har vi ätit middag och effterrätt, vi kanske spelar något spel hoppas det, Cluedo... ;P

Arkiv, asså jag får inte igång min webcam, så det får bli från arkivet

Sitter och lyssnar på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0