Shiiiit, vad dålig jag är på att uppdatera...:S

Siiit, asså jag har typ inte bloggar på en vecka, inte bra...:S. Jag ska försöka skärpa till mig.


Arkivbild
Nu sitter jag och lyssar på en låt som jag spelar på klarinett.
Idag har jag i alla fall, varit hemma och sytt på en knapp på en kjol, haha har bara använt den en gång förut eftersom
att knappen lossnade första gången ajg använde den och jag har inte sytt på den för ens nu... sen har jag, eller mamma lagat dragkedjan på ett par jeans. Jag har även möblerat om vårt vardagsrummhär hemma! Vart faktiskt jättebra tycker jag, jag älska att möblera om rum!! Om ett tag ska jag nog ta och jobbba lite med skolarbete.

Kommentarer
Postat av: Felicia

JAPP DU UPPDATERAR DÅLIGT :D !!

Kan du ta och ringa mej när du har tid? :D <33333

2011-09-12 @ 16:25:45
URL: http://feliciasellebjerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0