Hemma från Falun!

Hejsan svejsan!

Nu är jag hemma från Falun, jag kom hem vid fyra.
Jag har haft en jättekul vecka i Falun. För er som inte vet vad jag gjorde där så var jag där med skolan och hade praktiska ämnen, jag hade träslöjd, bild, hemkunskap och NO (alltså med experiment).
Jag bodde där i ett rum med åtta sängplatser. Jag bodde med mina kompisar.
Jag hade det somsagt jättekul, men det var skönt att komma hem.

Träslöjdssalen


Rummet

Orkar inte ladda upp några fler bilder, kanske gör det någon annan gång.
Bloggar mer sen, puuuuuuss

Kommentarer
Postat av: Bitte Kråkbo

du får försöka igen för din röst har inte registerats.

2012-04-27 @ 18:45:25
URL: http://bittes.nu/2012/04/20/tavling/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0