Yesterday and Today!

Hej käraste!

Igår så sov jag över hos Felicia. Vi hade det supermysigt, vi badade bastu, bakade chokladbollar och kollade på du är vad du äter (fast jag somnade efter halva... det var därför som jag inte bloggade så mycket igårkväll som jag hade tänkt mig)

Imorse så gick jag hem och målade andra strykningen i min garderob. Sedan satte vi dit skjut-spegeldörrarna, jag är jättenöjd!
Alldeles nyss så hade jag en lektion om bokföring, med pappa. Jag ska få bokföra åt hans företag, jag känar pengar (haha).

Om ett litet tag så kommer Felicia hit. Nu så håller jag på att maila bilder från Falun till min kompis.



Gårdagens outfit

Lägger strax ut bilder från min och Felicias modelstudio ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0