Söndag 15 januari 2012

Hej och god eftermiddag!
Idag så gick jag upp klockan åtta, för att jag hade en match. Sedan så spelade jag matchen, super fint väder, men vi vann inte. Resten av dagen så har jag bara såsat runt och gäspat mycket. Jag är så himlans trött, också kommer jag inte på något att göra, och när jag väl gjorde det så fungerade inte den saken så då blev jag ännu tröttare...

Igår så sov jag länge, super skönt! Sedan var det en lugn dag. På kvällen så lagade vi (min familj samt min faster och min farbrors kvinna, som kom i fredags och torsdags. De och min mamma var på vin och matprovning.) mat, jättegod mat. Till förrätt; hade vi toast med en så och kräftskärtar Till varmrätt; kalv, som hade stått och kokat jätte länge med massor av kyddor och andra ingredienser, tillsammans med potais. Till efterätt; åt vi Jino, vilket är ett stort fat/långpanna som man lägger i massor av olika sorters frukter, vilka man vill, i skurna bitar. Sedan så rivern man vit choklad och strör över och efter det så stoppar man in det i ugnen och väntar tills chokladen har smält, serveras till vaniljglass!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahaha! Åååååh min farbros KVINNA ! oooooh! Treeevligt treevligt. Kvinnor kvinnor hahaha!

:D

2012-01-15 @ 20:51:00
URL: http://feliciasellebjerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0