Kusadasi

Hejsan!

Klockan här i Turkiet är kvart över nio, men kvart över åtta i Sverige. Dagen har varit bra. Fast nu är jag väldigt trött.

Det började med att jag gick upp klockan 03.00. Klockan 04.00 hämtade jag och min pappa upp Felicia, hennes mamma och hennes lillasyster. Pappa sjusade oss till Arlanda. Där vi sedan var ett tag. Klockan 06.45 gick planet, som tog 3 timmar. Väl framme i Itzmir tog vi en buss som tog 1.5 timme till Kusadasi.
När vi kom fram så bytte jag om till bikini och badade samt solade. Efteråt så sov jag, haha fett trött. Sen gjorde jag iordning mig för middagen och efter det så åt vi middag.
Efter middagen så tog vi en promenad längs stranden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0