Smått och gott!

Hejsan!

Inte bloggat på väldig länge som ni nog har märkt. Men jag har fyllt år, varit sjuk och inte varit hemma.
För ganska länge sedan 22 februari.... fyllde jag år! Japp 14år. Men jag vart sjuk på min födelsedag...sedan har jag varit hemma. Nu är det sportlov, jag är fortfarade lite sjuk. Men i början av veckan åkte jag till min morfar där åkte jag skridskor, pulka och två kvällar skidor! Det finns en backe typ 500m från där morfar bor. Den är inte jättelång men det var kul!

Här kommer bilder från födelsedag och skidor!

En av mina födelsedagspresenter.... en KAMERA!! Hehe är fett glad!


Födelsedagsblommor!


Födelsedagstårta! MUMS ^^


Limepaj som vi åt på släktkalaset!


Skidbacken!

Ha det bra!
Puss /Tintin

Kommentarer
Postat av: Felicia

Snyggt att du satte kameran mitt framför ansiktet :D <3

2012-03-02 @ 17:22:34
URL: http://feliciasellebjerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0